Isnin, 2 November 2009

Makan - makan....



durian ni aku beria - ia mintak dari my hubby, nasib baik la petang tu dia balik keje tgk dia bawak, aku dapat makan seulas pn jadi, nak sangat - sangat korang tahu....




inilah mee kari yang aku buat, siap masuk dalam termos lagi bawak p rumah ucu, kak long bawak bubur lambuk dan ucu wat pengat cam butir nangka tu. sedap gila......



muffin pandan dan strawberry...


ingat tak aritu aku nak wat mee kari? he he... baru ni aku sempat nak upload gambonyer... aku wat sekali muffin, lembut giler muffin ni, sedap je, tak berapa manis...

3 ulasan:

  1. amboi cik puan... wat katering eh... huhu... mintak resepi mi kari leh ke?

    BalasPadam
  2. salam kenal

    adu gebu nya muffin tu...

    BalasPadam
  3. kita nak durian... lama x makan.. huhuhu

    BalasPadam