Rabu, 21 Oktober 2009

demam yang tak kebah2......

Hari ni genap 6 hari aku sakit, tak berapa nak elok-elok lagi. pening gak kepala my hubby . risau lak dia tgk aku ni, tak penah aku batuk, selsema, sampai suara aku jadi suara org lain.
kesian kat my hubby, dia la yang mengemas apa bagai kat umah ni. masak la apa2 yang ader dalam peti sejuk aku tu. nasib baik memang aku ni simpan ikan, ayam, daging, sayur dalam peti sejuk tu...
Kepala aku ni masih rasa bengal2 lagi, sakit tak menentu, perut pn sama, mcm angin berligan2 kat dalamnya.... ubat pn dah nak habis dah aku makan, tp tak baik - baik juga. keje tetap keje.... badan aku pn dah naik - naik sengal, sakit sana sini, nak baring tido je.....
ok la, aku dah tak larat nak menaip lagi ni, aku nak tido dulu k....

bye bye bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan