Jumaat, 2 Oktober 2009

Hari yang BbbbbZZZZ

Hari ni kepala otak menerima gegaran yang amat dasyat.... Keje berlambak2 atas meja aku ni... (boleh lagi layanzzz blog)... rehatkan otak jap kan??? Jap lagi nak balik rumah, duk fikir2 gak nak masak apa yek? Semalam dah kuarkan ikan aya, tapi tak jadi nak masak, bukan aper, hubby lak suggest suh buat mee hailam, lagipn angah nak datang umah semalam. dah tu, mulut aku ni plak sibuk menyebut, sedara aku Fuad dah lama tak datang, tetiba je, bunyi hon depan umah, tgk la saper, panjang umur dia rupanyer. Memang lama dah tak datang, dulu tu, tiap2 hari datang umah aku, makan kat umah. skrg ni susah lak nak nampak muka dia. slalu nampak gak kat tgh jalan. ni tak der lak... aku dah melalut dah ni....
hari ni sebenarnya, ari last nak siapkan smua elaun2 staff ni, nak check elaun diorang. diorang plak nak siapkan ader je halangan yang datang. kes kera la, babi hutan la, yang terbaru kongkang lak. ader - ader je kan.....
tak per, dah tengahari dah ni, aku nak balik umah dulu, nak masak, nanti hubby balik tghari nak makan, ari ni kene siap cepat2. sebab hubby nak p solat jumaat. dapat la aku tido 5-10 minit kat umah sementara tunggu hubby balik.....
ok la, aku balik dulu... daaaaa.............

3 ulasan:

  1. salam farinas..masih bz lagi ko..

    BalasPadam
  2. bz x berapa nak bz skrang ni... he he he....

    BalasPadam
  3. Salam ziarah dan kenal farinas's family..
    kak N dah jadi jadi follower kamu..sudi2 tu jengah la kerumah akak yer..akak di pasir gudang johor..

    BalasPadam