Sabtu, 24 Oktober 2009

letih dan penat....

arinie aku duk ngemas rumah dari pagi bawak ke petang bawak ke malam.... baru je siap ngemas - ngemas barang kek, my hubby balik, naik lori ngan towkey dia, pelik gak aku. rerupanya barang yang dia order dah sampai, mak bapak besor dan berat, apa dia??? 'bundle' la... pakaian terpakai ni...
dah tu, dia ngan kawannya, amir memunggah la pakaian2 yang ader, adehh aiii, aku ni dah kemas2 elok - elok tadi, berkembur lagi, penuh ruang tamu aku ngan pakaian - pakaian bundle ni, ader gak yang aku berkenan.... aku apa lagi rembat la, dah rendam dah kat bilik air tu... he he....
ok la, aku dah penat sangat ni, nak tido dulu, my hubby ajak balik keratong esok, 6 pagi nak gerak, mak oiii pagi bebenor ku rasa.... tak pe pal, boleh balik cepat, aku ader projek lain esok.....
bye semua.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan